Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility הסיפור שלי מתחיל בביקיני
top of page

הסיפור שלי מתחיל בביקיני



הייתי בת 28 כשחליתי בסרטן השד בחודש שלישי עם הבכורה שלי. בחורה צעירה, רק התחתנתי עם שחזור פלסטי לאחר כריתת שד שלא הצליח. חזרתי הביתה מהאשפוז, הבטתי במראה וכל מה שחשבתי לעצמי - איך אני הולכת בקיץ לים?! מהר מאוד גיליתי שאין שום פתרון לבגד ים בישראל עבור נשים שעברו כריתת שד. באותו רגע מול המראה הייתה לי בחירה, מאית שנייה שבה יכולתי ליפול לדיכאון, להאשים את כל העולם באיך שהגוף שלי הושחת ונראה ופשוט לקבל את המצב העגום או לעשות משהו בנידון.


אני בחרתי לקום ולעשות הכל כדי שיהיה לי ביקיני בקיץ👙. מי שמכירה את הסיפור שלי יודעת שלא ישנתי לילות ועבדתי עם סטודנטית לאופנה כדי לתפור בעצמנו את בגדי הים הראשונים עם כיסים מיוחדים לפרוטזה.

מהר מאוד הבנתי שיש בוטיקים בחו"ל עם מגוון פתרונות מדהימים, שרק צריך שמישהי אחת אחת בלבד תרים את הכפפה ותביא את כל המבחר השמח הזה לישראל. כך קמה רשת www.yanafashion.co.il שכבר מזמן לא רק חנות אופנה אלא מקום של הכלה, תמיכה, אהבה, חיבוק, ייעוץ ובעיקר הגשמת חלומות. לקבל מבנות שהאמהות שלהן כבר לא בחיים לצערי מכתב שבו הן כותבות לי איך לא הייתה חנות כזו כשאמא שלהן חלתה והן לא זכו ללכת איתה לים או לבריכה זה משהו שאי אפשר לתאר בשום צורה.


אני יודעת היום שכל מה שקרה לי... קרה כדי שאני אוכל להגשים את הייעוד שלי. ואף אחד לא יבין איך הנפש של אישה מתפוצצת מאושר כשהיא לובשת משהו שהיא מרגישה איתו שלמה ואני מעזה לומר אפילו מושלמת. אז כל שנה סמוך לחג הפסח כשאני מקבלת את קולקציית בגדי הים החדשה אני בוכה מהתרגשות, בוחרת לי את האחד שלי, מתפנקת♥️

אבל מה שהכי מרגש ומרחיב את חדרי ליבי זה כשאתן שולחות לי את התמונות שלכן, חוגגות את החיים בחופשות בכל רחבי הארץ והעולם עם בגדי ים שאני זכיתי לבחור עבורכן! 😚 תודה על הזכות😊 אוהבת אותכן♥️ הייתי שם... ועכשיו אני כאן בשבילך יאנה

bottom of page